Графикалық өнер (манга) ресейлік және қазақстандық тұтынушылардың мінез-құлық әрекеттерін және Жапония бейнесін қабылдауды анықтайтын жапон мәдени дипломатиясының құрамдас бөлігі ретінде

Авторлар

  • А. Шапкин «Экономика жоғары мектебі» Ұлттық зерттеу университеті, Ресей Федерациясы, Мәскеу қ. https://orcid.org/0009-0002-2526-8890
  • Э. Варпаховскис «Экономика жоғары мектебі» Ұлттық зерттеу университеті, Ресей Федерациясы, Мәскеу қ. https://orcid.org/0000-0002-6740-6377

DOI:

https://doi.org/10.26577/IRILJ.2024.v107.i3-05
        135 59

Аннотация

Жапондық графикалық өнер – манга негізінен ойын-сауық көзі ретінде де, имиджді қабылдау құралы ретінде де әрекет ететін жаһандық мәдени құбылысқа айналды. Осы саладағы зерттеулердің басым көпшілігі манганы жұмсақ күш пен жаһандану дискурсы контекстінде қарастырады.Бұл зерттеу жапон мәдени өнімдерін тұтыну тұтынушыға Жапонияның имиджін қалыптастыруға, соның ішінде Қазақстан мен Ресей азаматтарының жапон мәдениетіне қызығушылық танытуына, жапон тілін үйренуіне, Жапонияға баруға ықпал ететіндігін/етпейтіндігін анықтауға бағытталады. Зерттеу жұмысын жүзеге асыру үшін 535 адамға онлайн түрде сауалнама жүргізілді. Деректерді сараптау үшін зерттеу авторлары респонденттердің Жапония имиджін қабылдауы, манганы қолдану/тұтынуы Жапонияға бару немесе жапон тілін уйрену ниеті арасындағы өзара байланысты орнату үшін сипаттамалық статистикалық және логистикалық регрессия талдауын қолданды.

Логистикалық модельді талдаудың қорытындысы бойынша жапон тілін үйрену ниеті, Жапонияға бару ниеті және Жапонияның позитивті имиджі туралы көзқарасы ең алдымен жапон мәдениеті туралы бұған дейінгі білетін ақпараттарына, мангаға қатысты өнімдерге жұмсалған қаржыға, оқылған манганың көлемін және оқудың жиілігінен алатын әсеріне байланысты қалыптасады. Сонымен қатар, Жапонияға бару ниеті жұмыспен қамту деңгейіне байланысты, ал, Жапонияға деген позитивті көзқарас оқырманның жынысына байланысты анықталады. Позитивті көзқарас негізінен эмоционалды аспектке негізделген, өйткені адамдар орташа есеппен Жапонияның сұлулығы мен эстетикалық сипаттамаларын оның саяси немесе экономикалық бәсекеге қабілеттілігі мен әлеуметтік нормалары мен құндылықтарынан жоғары бағалады.

Түйін сөздер: жапон өнерін тұтыну, Манга, жастар, Ресей, Қазақстан, Жапония бейнесі, Жапония мәдениеті.

Авторлардың биографисы

А. Шапкин, «Экономика жоғары мектебі» Ұлттық зерттеу университеті, Ресей Федерациясы, Мәскеу қ.

Шапкин Артем – «Фирмалардың қаржысын стратегиялық басқару» білім беру бағдарламасының магистранты, «Жоғары Экономика мектебі» Ұлттық зерттеу университеті (Ресей Федерациясы, Мәскеу қ. e-mail: evarpahovskis@hse.ru).

Э. Варпаховскис, «Экономика жоғары мектебі» Ұлттық зерттеу университеті, Ресей Федерациясы, Мәскеу қ.

Эрикс Варпаховскис – Ph.D.,доцент, «Жоғары Экономика мектебі» Ұлттық зерттеу университеті (Ресей Федерациясы, Мәскеу қ. e-mail: evarpahovskis@hse.ru).

Жүктелулер

Как цитировать

Шапкин A., & Варпаховскис E. (2024). Графикалық өнер (манга) ресейлік және қазақстандық тұтынушылардың мінез-құлық әрекеттерін және Жапония бейнесін қабылдауды анықтайтын жапон мәдени дипломатиясының құрамдас бөлігі ретінде. Халықаралық қатынастар және халықаралық құқық сериясы, 107(3), 61–76. https://doi.org/10.26577/IRILJ.2024.v107.i3-05

Шығарылым

Бөлім

Аймақтанудың өзекті мәселелері: тұрақты даму