Түркияда білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуы

Авторлар

  • М.К. Киикбай Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
  • Ә.А. Ермекбаев Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
  • Б. Альманова Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.

DOI:

https://doi.org/10.26577/IRILJ.2024.v105.i1.010

Аннотация

Бұл мақалада авторлар Түркияда білім беру жүйесінің қалыптасуы мен дамуына байланысты мәселелерді қарастырады. Бүгінгі таңда Түркия Орталық Азиядағы білім беру қызметтері нарығындағы көшбасшылардың бірі болып табылады. Ресми Анкарамен аффилиирленген лицейлер, мектептер, колледждер мен университеттер үлкен сұранысқа ие. Дәстүрлі білім беру мекемелерінен айырмашылығы, түрік мекемелері өздерінің бәсекеге қабілеттілігін дәлелдей алды. Сонымен қатар, қазақстандық жоғары оқу орындарының көпшілігінде қос диплом, академиялық алмасу немесе тағылымдама бағдарламалары бойынша түрік жоғары оқу орындарымен келісімдері бар. Танымалдылық сонымен қатар халықтың көпшілігі үшін Түрік ЖОО-лары қол жетімді бағамен шетелдік білім алудың бірегей мүмкіндігі болып табылатындығына байланысты. Ұлттық білім беру жүйесін қалыптастыру және әлемдік білім беру қауымдастығына кіру тәжірибесі бірегей және мұқият зерделеуді талап етеді. Әрине, халықаралық рейтингтік агенттіктер анықтаған білім сапасы бойынша түрік университеттері еуропалық, американдық және басқа шет елдерден төмен. Түркия өз мекемелерінің танымалдылығын өзінің ұлттық мүдделерін ілгерілету және өзінің оң имиджін қалыптастыру құралы ретінде пайдалануға тырысады. Мақалада авторлар Түркияда империяның күн батуынан бастап қазіргі күндерге дейінгі білім беру жүйесінің дамуына тарихи шолу жасады.

Түйін сөздер: Түркия, Білім, "жұмсақ күш", ұлттық мүдделер, бәсекеге қабілеттілік, лицейлер, Орталық Азия.

Жүктелулер

Жарияланды

2024-03-20