ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ЖƏНЕ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ƏДІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІ
Кілттік сөздер:
қытай тіл, интербелсенді əдісАннотация
В статье автор исследует вопросы эффективности применения интерактивных способов при индивидуальном изучении китайского языка.Библиографиялық сілтемелер
1. Якиманская И.С. Личностно ориентированное обу-
чение в современной школе. – М.: Сентябрь, 1996.
2. Оразбаева Ф.Ш. Тілдік қатынас: теориясы жəне
əдістемесі. – Алматы, 2000. – 129 б.
3. Максаев А.А. Инновационные технологии в обучении иностранному языку // http://festival.1september.ru/
articles/566297/
чение в современной школе. – М.: Сентябрь, 1996.
2. Оразбаева Ф.Ш. Тілдік қатынас: теориясы жəне
əдістемесі. – Алматы, 2000. – 129 б.
3. Максаев А.А. Инновационные технологии в обучении иностранному языку // http://festival.1september.ru/
articles/566297/
Жүктелулер
Как цитировать
Omarova М. А. (2016). ҚЫТАЙ ТІЛІН ОҚЫТУДАҒЫ ЖЕКЕ ТҰЛҒАҒА БАҒЫТТАЛҒАН ЖƏНЕ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ƏДІСТЕРДІҢ ТИІМДІЛІГІ. Халықаралық қатынастар және халықаралық құқық сериясы, 55(5). вилучено із https://bulletin-ir-law.kaznu.kz/index.php/1-mo/article/view/211
Шығарылым
Бөлім
Сыртқы саясат пен халықаралық қатынастардың қазіргі мәселелері