Өзбекстандағы ресейлік және жаһандық брендтердің маркетингтік стратегиялары: ерекшеліктері, драйверлері және кедергілері

Авторлар

  • T. D. Sokolova «Экономика Жоғары мектебі» Ұлттық зерттеу университеті, Ресей Федерациясы, Мәскеу қ. http://orcid.org/0000-0002-2238-7539
  • A. M. Alekseeva "Экономика Жоғары Мектебі" Ұлттық зерттеу университеті, Ресей Федерациясы, Мәскеу қ. http://orcid.org/0009-0001-0559-523X

DOI:

https://doi.org/10.26577/IRILJ.2023.v103.i3.09

Аннотация

Халықаралық маркетингте локализация және стандарттау стратегияларын қарастыру Өзбекстан нарығында ресейлік және халықаралық брендтердің пайда болу үрдісіне байланысты өзекті болып табылады. Осы жерден пайда мен сату түріндегі қаржылық көрсеткіштерді жақсарту үшін тиімді маркетингтік стратегияны құру қажеттілігі туындайды. 

Бұл зерттеуде елдің коммуникациялық ортасы зерттелді, сонымен қатар ресейлік және халықаралық брендтердің коммуникациялық стратегиясын оқшаулау ерекшеліктері анықталды. Әдебиеттің кең материалын зерттеу локализацияның оң және теріс салдарын анықтауға және коммуникациялық стратегияны құрудың тиімді моделін анықтауға мүмкіндік берді. Кабинеттік зерттеу аясында Өзбекстан нарығы егжей-тегжейлі зерттелді, соның ішінде Coca Cola, Pepsi және Fanta брендтерін оқшаулау жағдайлары талданды. Саланың үздік өкілдерімен сараптамалық сұхбаттардың арқасында коммуникациялық стратегияны оқшаулаудың драйверлері мен кедергілері анықталды, сондай-ақ ресейлік және халықаралық брендтерді нарыққа шығару бойынша практикалық ұсыныстар ұсынылды. Зерттеудің нәтижесі Өзбекстан нарығына сәйкес келетін коммуникациялық стратегияны оқшаулаудың бірегей моделі болып табылады. Нәтижелер нарыққа шығуды жоспарлап отырған брендтерге бағыт береді және тиімді коммуникациялық стратегияны құруға негіз бола алады. Жұмыс локализация туралы пікірталасты жалғастырады және бұрын нашар түсінілген коммуникативті аспектке үлес қосады.

Кілт сөздер: локализация, стандарттау, коммуникациялық стратегия, халықаралық маркетинг, Орталық Азия.

Жүктелулер

Жарияланды

2023-09-19