Қазақстан экспортының бәсекеге қабілеттілігін арттыруды зерттеуге әдістемелік тәсілдемелер

Авторы

  • Z. К. Chulanova
  • Zh. S. Alimbetova

Ключевые слова:

бәсекеге қабілеттілік, инвестиция, конъюнктура, жаһандану, көрсеткіш, әртараптандыру, теория,

Аннотация

Экспорттың бәсекеге қабілеттілігін арттыру бойынша шараларды ұйымдастыру экспорт жағынан не себептен жекелеген экономикалар мен салалар табысты екенін түсіндіретін әдістемелік тәсілдемелерді талап етеді. Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттердің, оның ішінде Қазақстанның экономикасының дамуы әлемдік экономиканың қиын жағдайы шартында болып жатыр. Мүше мемлекеттер экономикасының энергия тасымалдаушылар әлемдік нарығының баға конъюнктуасына тәуелділігі оларды әлемдік геосаяси жағдайлардан әлсіздігін көрсетеді. Әлемдік экономиканың жаһандану шартында Қазақстанның халықаралық еңбек бөлінісіне тиімді және ауқымды қатысуының өсуі мен сыртқы сауданың сандық және сапалық өсуінің анықтаушы бағыты экспорттық әлеуеттің әртараптығы болуы керек. Мақалада ұлттық экономикалардың экспорттық бәсекеге қабілеттілігін бағалауға әдістемелік тәсілдемелер қарастырылған және соған негізделіп Еуразиялық экономикалық одаққа мүше мемлекеттер үшін даму ұсыныстары көрсетілген.

Библиографические ссылки

1 Blaug M. Economicheskaya mysl’ v retrospective. – M.: «Delo Ltd»,1994. – 750s.
2 Krivorotov D. Metofologicheskie podhody k kolichestvennomu analizu konkurentosposobnosti nacionalnoi ekonomiki. // Bankauski vesnik. – Verasen’, 2008. – 12-21 s.
3 Balassa, Bela (1965) «Trade Liberalisation and Revealed Comparative Advantage», The Manchester School of Economic and Social Studies, 33: 99-123.
4 Dimelis, S. and Gatsios, К. (1995), «Trade with Central and Eastern Europe: The Case of Greece», in R. Faini and R. Portes (eds.), EU Trade with Eastern Europe: Adjustment and Opportunities, London: CEPR. – P.83.
5 Greenaway, D. and Milner, C. (1993), Trade and Industrial Policy in Developing Countries: A Manual of Policy Analysis, The Macmillan Press, esp. Part IV Evaluating Comparative Advantage, 181-208.
6 IMD World Competitiveness Center. – http://www3.weforum.org/docs/WEF_GlobalCompetitivenessReport_2014-15.pdf
7 Hausmann R., Hwang J., Rodrik D. (2007), «What You Export Matters,» Journal of Economic Growth, Vol. 12 (1), p. 1–25.
8 Revealed factor intensity indices at the product level. – Policy issues in International Trade and Commodities Study. – UNCTAD – Olivier Cadot University of Lausanne, CEPR, Cepremap. – Geneva, 2010. – 59 p.
9 Hausmann R., Klinger B. (2006), «Structural Transformation and Patterns of Comparative Advantage in the Product Space,» Harvard University, John F. Kennedy School of Government, Research Working Paper RWP06–041.
10 Hausmann R., Klinger B. (2007), «The Structure of the Product Space and the Evolution of Comparative Advantage,» Harvard University, Center for International Development, Working Paper 146.
11 Lederman, D., Maloney W.F. (2012), «Does What You Export Matter? In Search of Empirical Guidance for Industrial Policies,» World Bank (Latin American Development series). – https://openknowledge.worldbank.org/handle
12 Troekurova I. S. Novaya stadiya v «dogonyaucshem» razvitii (na primere stran – chlenov ATES) – http://economicarggu.ru/2003_2/troekyrova.pdf
13 Inozemcev V. Predely «dogonyaucshego» razvitiya. – M.: Ekonomika, 2005. – 295 s.
14 Fenomen novyh industrial’nyh stran Azii. – http://lib.vvsu.ru/books/Bakalavr01/page0217.asp
15 Porter M. Mezhdunarodnaya konkurenciya. – M.: Mezhdunarodnye otnosheniya, 1993. – 33 s.
16 Rossiiskaya Biznes-gazeta. – №807 (25).
17 Internet-portal SNG. -www.e-cis.info/news.php?id=3502
20 Tamozhennye novosti. Informacoinno-analiticheskoe obozrenie. – № 6 (175). – 2013.
21 Agenstvo RK po statistike. – http://stat.gov.kz/faces/wcnav_externalId/homeDinamika.pokazateli;jsessionid=91ZvWdFQdsdq
22 Bank razvitiya Kazakhstana. – http://www.kdb.kz/ru/analytics/macroeconomic_indicators/gnp/volume/
23 Exportnyi potencial otechestvennoi promyshlennosti. // XXI vek. – № 17. – 2014.

Загрузки

Выпуск

Раздел

Современные проблемы внешней политики и международных отношений