Тауар нарықтары конъюнктурасының экономикадағы жүйесін саралау

Авторы

  • А. K. Tauassarova

Ключевые слова:

конъюнктура, нарықтың конъюнктуралық талдануы, статистикалық талдау, басқару жүйесі,

Аннотация

Бұл мақалада маркетингтегі нарық конъюнктурасының статистикалық бақылау жүйесін құру қажеттілігі мен оның тауар нарығының конъюнктуралық талдаудың негізгі мәселелері талқыланады. Қорытындысында ұсынылатын жүйенің нарықты конъюнктуралық талдауда алатын орны мен ролі анықталады. Макро және микроэкономика деңгейінде қарастырғанда тауар және қызметтер нарығының конъюнктурасының мәліметтер базасын мемлекет тарапынан реттеу және басқару ұсынылуда. Статистикалық мониторинг жүйесі (СМж) – нарықтарды талдауға бағытталып, нарықтарды салыстырмалы саралау барысында биліктің кез келген деңгейінде барабар және нақты баға бере отырып, басқарущылық шешімдерді оңтайлы қабылдауына ықпал жасайды.

Библиографические ссылки

1 Anglo-russkij jekonomicheskij slovar’ // URL: http://www.economy_en_ru.academic.ru/39400/market_situation (Data obrashhenija 10.05.2012)
2 Anglo-russkij juridicheskij slovar’ // URL: http://www.law_en_ru.academic.ru/6402/market_situation (Data obrashhenija 10.05.2012)
3 Beljaevskij, I.K. Marketingovye issledovanija: informacija, analiz, prognoz / I.K. Beljaevskij. – M.: Izd-vo MMIJeIFP, 2002. – 175 s.
4 Golubkov, E.P. Marketingovye issledovanija: teorija, metodologija i praktika / E.P. Golubkov. – M.: Finpress, 2003. – 496 s.
5 Ivin V.V. O neobhodimosti razrabotki sistemy statisticheskogo monitoringa kon#junktury tovarnogo rynka // Prakticheskij marketing. –2012. –№9 (187). – S. 23-27.
6 Ivin V.V. Metod Tejla-Kavasaki-Cimmermana dlja mikrojekonomicheskogo anali-za urovnja konkurencii // Prakticheskij marketing. –2006. –№10 (116). –S. 8-12.
7 Ivin V.V. Rekomendacii po formirovaniju racional’nyh rynochnyh otnoshenij na prodovol’stvennom rynke Primorskogo kraja na osnove razvitoj sistemy sta-tisticheskogo monitoringa, sovremennyh informacionnyh tehnologij i peredovyh metodov upravlenija
/ V.V. Ivin. –Vladivostok: Izd-vo VGKK, 2002. –48 s.
8 Ivin, V.V. Statisticheskij monitoring prodovol’stvennogo rynka i ego reguli-rovanie (na materialah Primorskogo kraja) [Tekst]: dis. … kand. jekon. nauk: 08.00.12 / V.V. Ivin. – Novosibirsk, 2001. –197 s.
9 Ivin V.V. Teoretiko-metodologicheskie osnovy formirovanija konkurentnoj sredy i analiza konkurencii na regional’nom prodovol’stvennom rynke / V.V. Ivin. –Vladivostok: Izd-vo TGJeU, 2008. –188 s.
10 Svetun’kov S.G. Marketingovye issledovanija / S.G. Svetun’kov. –SPb.: Izd-vo DNK, 2003. –352 s.
11 Sovremennyj jekonomicheskij slovar’ / B.A. Rajzberg, L.Sh. Lozovskij, E.B. Starodubceva. – M.: INFRA-M, 2006. –
495 s.
12 Shpilevskij A.V. Processnaja model’ rynochnoj kon#junktury // BiznesInform. –2009. –№12 (1). –S. 152-155

Загрузки

Выпуск

Раздел

Современные проблемы внешней политики и международных отношений